تلاش ها برای شکست کرونا همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا ویروس از ابتدای بروز و شیوع آلودگی این ویروس تاکنون،حکایت از شناسایی سی و نه هزار و ۹۷۲ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی پی.سی.آر در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دارد. این درحالیست که از این تعداد تا کنون بالغ بر 7 هزار و 923ذنفر بهبودی کامل یافته اند.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز 61مورد بیمار جدید مبتلا به ویروس کویید 19 در مراکز درمانی استان سمنان بستری شدند. بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان در شبانه روز گذشته همچنین ۱۸۳ بیمار مبتلا به کرونا به صورت سرپایی شناسایی و برای طی فرایند درمان قرنطینه خانگی شدند.

دکتر نوید دانایی در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون استان نیز افزود: با ورود محموله جدید واکسن به استان روند واکسیناسیون با سرعت خوبی در حال انجام است و تاکنون ۱۹۰ هزار دوز واکسن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان تزریق شده است.

بدین ترتیب، مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به  ۹ هزار و ۱۲۱ نفر رسید و ۳۰ هزار و ۸۵۱ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

حسن رستم زاده/ سمنان

 

کدخبر: 718859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟