۵۵۰بسته تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت اصفهان تامین شد

به گزارش رکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله بیدرام با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) اظهار کرد: بر اساس فرمایش ایشان کسی که عمرش را در طلب علم مصرف نکند، تلف شده است، همچنین کسی که علم دارد و به آن عمل نکند هم عمر خود را تلف کرده و هم علمش بیهوده بوده است.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در مسیر علم و دانش کار کنیم چرا که همه ما روی نیمکت‌های آموزش و پرورش بزرگ شده ایم، معلمان پدران و مادران ثانویه ما هستند و باید همواره به جایگاه آنها توجه کنیم.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی سال گذشته خود بر گرامی داشت و تجلیل از مقام معلمان تاکید کردند، اضافه کرد: این امر بر ما تکلیف شده است، باید حامی مجموعه آموزشی کشور باشیم و باید این امر در ابعاد مختلف انجام شود.
وی با بیان اینکه یکی از طر‌حهای با برکت سازمان اوقاف در کل کشور تامین بخشی از نیازهای دانش آموزان است، ادامه داد: در این زمینه در شهرستان اصفهان با همکاری خوب نهادهای مربوطه افراد نیازمند را شناسایی و ۵۵۰ بسته تحصیلی را آماده کردیم.
حجت الاسلام بیدرام اضافه کرد: این بسته‌های تحصیلی که شامل کیف، لوازم التحریر و دفتر است از محل اجرای امینانه نیات واقفان تامین شده است.
این مقام مسئول ارزش ریالی بسته های مهر تحصیلی را حدود یک میلیارد ریال اعلام کرد.

اصفهان_بهمن راعی

 

کدخبر: 718806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟