محرومیت از خدمات عمومی در صورت تزریق نکردن واکسن کرونا

به گزارش خبرنگار رکنا در اردبیل؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در جلسه گام پنجم طرح شهید سلیمانی در سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: هر گونه عادی انگاری و بی توجهی به وضعیت حاکم کرونا باعث افزایش شیوع این ویروس می‌شود و باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

ندایی افزود: گرچه شیب نزولی ابتلاء به کرونا در استان آغاز شده، ولی روزانه بالای ۱۰۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند و هنوز از وضعیت بحران خارج نشده ایم.

قرنطینه خانگی ۶۷۰۰ بیمار مبتلا به کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با بیان اینکه ۶ هزار و ۷۰۰ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند افزود: این آمار بزرگی است و باید تلاش کنیم شیب این ویروس روز به روز ملایم‌تر شود و افرادی که شرایط دریافت واکسن دارند اگر به موقع مراجعه نکنند از خدمات عمومی محروم می‌شوند.

ندایی با اشاره به اینکه به جهت حفظ جان مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با کسی شوخی نداریم گفت: احتمال دارد فردی ناقل باشد و با عادی انگاری و بی توجهی این فرد خانواده‌هایی عزادار عزیزان خود باشند بنابراین در کنار این گونه مسایل نباید به راحتی عبور کرد.

وی افزود: طبق تصویب ستاد کرونا هر فردی در دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی به دلیل مبتلا به کرونا نباید تنبیه و یا در کار وی خللی ایجاد شود باید بعد از بهبودی کامل و سپری دوره نقاهت به جایگاه اولیه خود بر گردند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل تصریح کرد: مردم فهیم استان اردبیل طبق روال ماه‌های گذشته باید فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و نسبت به کم توجهی اطرافیان حساس باشند.

 

کدخبر: 718709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟