تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی برای ۲۲واحد تولیدی شن و ماسه

به گزارش خبرنگار رکنا در هرمزگان؛ عبدالرضا پیروی منش معاون بازرسی نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان اظهار کرد: طی گزارشات واصله مردمی به سامانه ۱۲۴ مبنی بر گرانفروشی و عدم عرضه شن و ماسه طی گشت مشترک بازرسی ویژه با حضور بازرسان مرکز استان و نماینده تعزیرات حکومتی از واحدهای مربوطه بصورت نامحسوس بازدید و بازرسی  بعمل آمد.

وی افزود: محرز شدن تخلف های گرانفروشی، عدم صدورصورتحساب اختناء و امتناع از عرضه کالا منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۸ میلیارد ۲۹۶ میلیون ریال برای واحد های تولیدی شن و ماسه در استان هرمزگان شد که این پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

پیروی منش گفت: جهت ثبات امنیت اقتصادی و رونق بازار هیچ تعارفی با هیچ کسی چه متصدی واحد تولیدی ، چه واحد اقتصادی و چه  واحد صنفی که بخواهد حقوق مصرف کنندگان را رعایت ننماید و به قیمتهای مصوب استانی و کشوری تمکین نکند، نخواهیم داشت و با قاطعیت برخورد می کنیم.

معاون بازرسی نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از احتکار ، گرانفروشی ، عدم صدور فاکتور ، تقلب و امتناع از فروش کالا مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/ح

 

کدخبر: 718697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟