فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر مصداق بارز فرهنگ بسیجی است

به گزارش خبرنگار رکنا ازمازندران؛ در این دیدار دکتر فخاری با تمجید از فرهنگ بسیجی گفت: فرهنگ بسیجی فرهنگ خدمت بی منت به مردم است و ترویج این فرهنگ و التزام به مفاهیم عمیق آن می تواند جامعه را بیمه نماید و از دامنه مشکلات بکاهد.

وی فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر را مصداق بارز فرهنگ بسیجی و کمک خالصانه به همنوعان نیازمند دانست و گفت: باید با الگوسازی و ترویج عملی تفکر بسیجی ، از فشارهای موجود بر خانواده های آسیب پذیر بکاهیم.

دکتر فخاری بسیج را خادم واقعی مردم و نماد تفکر دین مبین اسلام برشمرد و بر ضرورت توسعه خدمات به همنوعان نیازمند از طریق هم افزایی تاکید کرد.

در ادامه سرهنگ شعبانی فرمانده بسیج ادارات استان نیز در سخنانی از خدمات جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد و گفت:بسیج در هلال احمر ماموریتش در راستای اهداف هلال احمراست و هدف اصلی این مجموعه تسهیل خدمت به مردم است.

وی گفت: بسیج در کنار مدیران کمک کننده و تقویت کننده خدمت رسانی و کاهنده مشکلات و آسیبها است. سرهنگ شعبانی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی و فرهنگ سازمانی هلال احمر در تمامی موارد مشترک و هم افزاست.

وی گفت:فرهنگ هلال احمر و ماموریت ذاتی این سازمان ،نجات جان انسان است که براساس فرهنگ دین مبین اسلام، نجات جان همه انسانهاست.

فرمانده بسیج ادارات استان گفت: خودامدادی و دگرامدادی به عنوان فرهنگ سازمانی هلال احمر، به عنوان یک راهبرد باید در جامعه توسعه یابد. وی افزود: جمعیت هلال احمر از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه و خدمت رسانی دارد و این ظرفیت در سایه تعامل و هم افزایی با سازمان بسیج می تواند دوچندان شود.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 718204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟