به گزارش رکنا از لرستان، مهرداد فلاح در تشریح این حادثه بیان داشت: مقارن ساعت ۱۴:۰۹ امروز ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان و اعلام خبر غرق شدن جوانی حدوداً ۳۰ ساله ، بلافاصله تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: متاسفانه مرد جوانی به علت بی احتیاطی و عدم تسلط به فن شنا در دریاچه غرق شده بود که غواصان سازمان بلافاصله با حضور در محل حادثه اقدام به جستجو برای یافتن جسد فرد غرق شده کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: غواصان پس از دقایقی پیکر بی جان شخص غرق شده را از عمق آب بیرون کشیده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند. که متاسفانه تلاش های امداد گران اورژانس جهت احیای مرد جوان ناکام ماند و وی جان خود را از دست داد.

 فلاح در پایان با اشاره به اینکه علیرغم هشدارهای سازمان آتش‌نشانی مبنی بر ممنوعیت شنا در دریاچه های سطح شهر و نصب بنر های هشدار دهنده ،متاسفانه تعدادی از جوانان به این هشدارها توجه نمی کنند و هر ساله شاهد غرق شدن همشهریان هستیم.

وی در پایان از همشهریان خواست توصیه های ایمنی را جدی بگیرند و از شنا کردن در دریاچه ها، سدها، آبگیرها و رودخانه‌ها جدا خودداری کنند.

مهدی زکی‌پور| لرستان

 

کدخبر: 717948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟