۱۳ طرح تعاونی بااعتبار بالغ بر88میلیاردو700میلیون تومان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار رکنااز گرگان؛ سعید مازندرانی  اظهار کرد: در هفته تعاون ۱۳ طرح تعاونی به مبلغ ۸۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۶۲ نفر افتتاح می‌شود که مراسم آن به صورت متمرکز در شهرستان گنبدکاووس خواهد بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: افتتاح متمرکز ۱۳ طرح، تجلیل از ۱۸ تعاونی برتر استانی و ملی، تور مجازی و نشست با تعاونگران برتر از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی ادامه داد: گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه چهار را در کشور دارا است.

مازندرانی بیان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل روستایی در گلستان به بیش از ۶ هزار طرح با هشت هزار فرصت شغلی پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: همچنین با همکاری صندوق عامل، هشت میلیارد تومان تسهیلات به ۲۰ تعاونی پرداخت شده که این ظرفیت در حال افزایش است.

وی عنوان کرد: راه اندازی ۵۳ تعاونی جزو برنامه‌های امسال ما است تا در زمینه‌های مختلف ثبت و ایجاد شوند.

مازندرانی گفت: از جمله دیگر اقدامات پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های بانوان بوده که به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: دو هزار و ۴۵۳ تعاونی فعال در گلستان وجود داشته که مهم ترین اقدامات ما ثبت این تعاونی ها در سامانه جامع برای منظور شفاف سازی است.

مازندرانی گفت: ۲۲ هزار و ۶۸۹ شاغل در تعاونی های استان وجود دارند که ۴۶ درصد آنها در صنعت و خدمات و ۵۴ درصد آنها در بخش زیر مجموعه های کشاورزی فعال هستند.


گرگان-میلادزواریی

کدخبر: 717866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟