افتتاح دبستان سه کلاسه مرحوم طالشی در روستای دولت رودبار بندپی غربی

به گزارش خبرنگار رکنا از مازندران؛ آیین افتتاح دبستان سه کلاسه مرحوم یارعلی طالشی در روستای دولت رودبار بندپی غربی بابل برگزار شد.

 "محسن جوادی بورا" در این رابطه گفت: خیر بزرگوار حاج حسین اصغرزاده ساخت این مدرسه را از سال ۱۳۹۲ به نیت پدر مرحومش شادروان رمضان اصغرزاده آغاز کرد که بنا به دلایل متعددی در برهه زمانی خاصی، این پروژه متوقف شد.

وی افزود: این خیر محترم با وجود تمام مشکلات دست از تلاش برنداشته و نهایتاً با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در تیرماه ۱۴۰۰ ساخت این پروژه را به اتمام رساند.

رئیس آموزش و پرورش بندپی غربی تصریح کرد: نکته جالب توجه در این پروژه این است که مدیر همین مدرسه سال گذشته و در برهه زمانی یک ماه مانده به بازنشستگی‌اش در اثر صانحه‌ای جان به جان آفرین تسلیم کرد و خیر محترم جناب آقای حاج حسین اصغرزاده با توجه به اینکه این مدرسه را به نیت پدر مرحومش ساخته بود اما ترجیح داد که نام مدرسه به اسم این مدیر فقید مزین شود.

جوادی بورا خاطرنشان کرد: این دبستان سه کلاسه مختلط از صفر تا صد به صورت خیرساز و در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۳۵ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در روستای دولت رودبار بندپی غربی ساخته شده است.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 717132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟