برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی در استان گلستان

به گزارش رکنا ازگلستان ،در ابتدای جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از حاضرین با توجه به بحث تغییر دولت و استقرار کابینه جدید، اظهار امیدواری کردند وزرای پیشنهادی بر مبنای سوابق کاری و صلاحیت موفق به اخذ رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی شده و هر چه سریعتر پیگیری امورات وزارتخانه های متبوع را در دستور کار خود قرار دهند.

 سعید مازندرانی همچنین با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ مردانی که سیره، منش و روش آنها خدمت بی ادعا بود، تأکید کردند که تمامی مجموعه دولت و علی الخصوص وزارت تعاون و کار می بایست با الگو قراردادن عملکرد شهیدان رجایی و باهنر زمینه ساز رشد و شکوفایی و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را فراهم آورند.

ایشان همچنین با اشاره به همه گیری کرونا بیان داشتند که دستگاههای عضو بر مبنای شرایط کاری پرسنل خود با دانشگاه علوم پزشکی استان ارتباط بگیرند تا در واکسیناسیون کارکنان تسریع شود تا انشالله در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون این بیماری کنترل شده و مرگ و میر ناشی از آن نیز کاهش یابد.

در ادامه جلسه پولادوند مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گزارشی تفصیلی از  تعداد مستمری بگیران، کارگزاران، تعداد افراد تحت پوشش این صندوق و برخی چالش های پیش روی توسعه و گسترش صندوق در استان ارائه کردند. آقای پولادوند تأکید کردند که برخی موانع مذهبی و فرهنگی نیز در راستای افزایش چتر حمایتی این صندوق در استان وجود داشت که با تعاملات مختلف و انجام امور ترویجی در مناطق روستایی و علی الخصوص مناطق شمالی استان تا حدود زیادی مرتفع گردیده است.

گرگان/میلاد زواریی

 

کدخبر: 716928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟