ضرورت تصویر سازی مناسب از وضعیت کسب و کارها در دوران کرونایی

به گزارش رکنا در هرمزگان ، هادی ابراهیمی در نشست کمیته پژوهش و آموزش، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که پژوهش هایی انجام می شود بتواند با آمار و ارقام و اطلاعات دقیقی که در دل خود جای داده است تصویر دقیقی از وضعیت استان مخصوصا در بحث اشتغال به دست ما دهد.


وی افزود: تصویر دقیق موجب شود که در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری هایی در حوزه کسب و کارها و همچنین حمایت آن ها انجام می شود تاثیرسنجی دقیق تری از آن ها در دست باشد.


ابراهیمی خاطرنشان کرد: کسب و کارهای بسیاری در این دوران متحمل آسیب هایی شدند اما بایستی بتوانیم کسب و کارهایی که تحت تاثیر کرونا آسیب دیدند را در پژوهش هایی که انجام می شود از کسب و کارهایی که علت عمده آسیب شان وضعیت اقتصادی کشور بوده است تمایز پیدا کند و به این جنبه هم باید در پژوهش ها توجه شود.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان همچنین خواستار بررسی تاثیر وضعیت کرونایی و وضعیت اقتصادی در بیمه کارگران شد.

نشست کمیته آموزش و پژوهش با سه دستور کار « بررسی پژوهش » دکتر منصور اخلاقی پور مجری طرح سنجش وضعیت سلامت اجتماعی روانی زنان کارگر شهرستان بندرعباس، « ارائه گزارش پیشرفت طرح پژوهشی بررسی وضعیت مشاغل آنلاین » توسط دکتر عبدالوهاب سماوی و همچنین « ارائه گزارش پیشرفت طرح پژوهشی تاثیر کرونا بر مشاغل استان » توسط دکتر مصطفی شمس الدینی برگزار شد.

انتهای پیام /ح

 

کدخبر: 716733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟