آغاز عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی به شیرود و طالش محله رامسر

به گزارش خبرگزاری رکنا از مازندران؛ در این مراسم مهندس بهزاد برار زاده مدیر عامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته دولت هدف از اجرای طرح آبرسانی به شهر شیرود را ایجاد ذخیره مطمئن جهت تامین آب پایدار برای مقابله با کمبود آب در مواقع پیک مصرف بیان کرد و گفت: برای این طرح عملیاتی شامل احداث مخزن بتنی ۲ هزار متر مکعبی، اجرای خطوط انتقال ورودی و خروجی و سرریز به طول ۴۰۰متر همچنین حصارکشی به ارتفاع ۳ متر به همراه نصب روشنایی و حفاظت هوشمند اجراء خواهد شد.

وی افزود: برای این طرح آبرسانی اعتباری بالغ بر ۱۴۰میلیارد ریال در نظر گرفته شده که پس از بهره برداری ۲۵۰۰ خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در مراسم کلنگ زنی طرح آبرسانی طالش محله رامسر نیز حضور یافت و طی سخنانی هدف از اجرای این طرح را افزایش توان تامین به منظور مقابله با کمبود آب بیان کرد و افزود: برای طرح آبرسانی به طالش محله عملیاتی شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با پیش بینی آبدهی ۱۰ الی ۱۵ لیتر در ثانیه،احداث خط انتقال آب به طول ۵۰۰ متر و نیز احداث خط انتقال نیرو ، بهسازی اتاقک ، محوطه سازی و حصارکشی انجام می شود.

مهندس برارزاده ، اعتبار پیش بینی شده برای این طرح آبرسانی را ۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح ۱۱۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.

در ادامه این مراسم دکتر حسینی نماینده مردم شهرستانهای رامسر،تنکابن و عباس آباد طی سخنانی از پیگیریهای مهندس برار زاده قدردانی و ابراز امیدورای کرد در آینده تحولات خوب و اقدامات مثبت و مثمرثمری در بخش آب و فاضلاب در غرب استان صورت خواهد گرفت.

گفتنی است فرماندار و امام جمعه شهرستان رامسر نیز با گرامیداشت هفته دولت،آبرسانی به روستای طالش محله را اقدام شایسته ای در راستای رفع کمبود آب، محرومیت زدایی و توجه به بخش روستایی بیان کردند.

انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 716620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟