مصاحبه از 944 متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان استان مازندران در طی هفته جاری

به گزارش رکنا از مازندران؛ «علیرضا سعدی‌پور» ظهر امروز با همراهی سهرابی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران، کمالی رئیس گزینش آموزش و پرورش مازندران و دیگر مسئولان از محل مصاحبه متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان سال 1400 در دو مرکز پردیس دکتر شریعتی و پردیس صدیقه طاهره ساری مرکز استان بازدید کرد.

وی در این زمینه با بیان اینکه 1.5 برابر سهمیه استان برای مصاحبه به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده‌اند، گفت: امسال 630 سهمیه برای ورود به دانشگاه فرهنگیان استان مازندران داریم که 944  نفر شامل 380 زن و 564 مرد معرفی شده‌اند. این افراد در طی 8 روز از شنبه ششم شهریور الی یکشنبه 14 شهریور ماه در 3 بخش معاینات پزشکی، مصاحبه عمومی و مصاحبه گزینشی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به دایر شدن مرکز نوشهر برای مصاحبه متقاضیان غرب استان، تصریح کرد: برای تسهیل در مراجعات متقاضیان، دو مرکز در غرب استان در شهرستان نوشهر برای مصاحبه دایر شده است. متقاضیانی که محل سکونت آنها از شهرستان نور و چمستان تا رامسر است می‌توانند به این مرکز در نوشهر مراجعه کرده و فرایند مصاحبه را به انجام رسانند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در نظام اجتماعی، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش مازندران با عملکرد خود در جذب نیرو در قالب آزمون استخدامی ماده 28 و همچنین جذب دانشجو معلمان، توانست بر اساس شاخص‌هایی که از سوی وزارت در نظر گرفته شده، به خوبی بدرخشد و این نشان‌دهنده وجود همدلی و همکاری در میان همه قسمت‌های این دستگاه بزرگ است.

سعدی پور تأکید کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز مصاحبه‌، شرایط مصاحبه برای همه متقاضیان به صورت یکسان بوده تا در این زمینه عدالت در میان متقاضیان به نحو احسن رعایت شود.


انتهای خبر/ عباسی نیک

کدخبر: 716615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟