ساماندهی وضعیت نیروهای حجمی شهرداری اراک، ضرورت دارد:

به گزارش رکنا از اراک؛ سید وحید میرنظامی  در صحن رسمی شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: انتظار می‌رود، در خصوص بی انضباطی شدید در جذب نیروهای حجمی شهرداری با تعامل و همکاری، دستگاه‌های نظارتی استان ورود کنند.

وی ادامه داد: قابل قبول نیست و نمی‌توان پذیرفت که از مردم عوارض و مالیات دریافت شود و شهرداری با جذب نیروهای غیر کارشناسی، ناتوان در ارائه خدمات مناسب به مردم شود.

میرنظامی افزود: شهرداری متولی ایجاد کار نیست و ساز و کار به‌کارگیری نیروی انسانی در این حوزه شهری ضوابط و مقررات قانونی دارد.

وی با تاکید بر اینکه نیاز واقعی نیروی انسانی شهرداری باید مورد بررسی و کار کارشناسی قرار گیرد، عنوان کرد: ضرورت دارد که با نظارت شورای اسلامی شهر ، کارگروه و تیم متخصص جهت ساماندهی وضعیت نیروی انسانی شهرداری تشکیل شود، تا در اسرع وقت با پیگیری‌های مستمر و مدام و کارشناسی و طی روال قانونی از طریق سازمان اداری و استخدامی و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، جذب قانونی نیروی مورد نیاز انجام شود تا سر بزرگ و بدنه نحیف شهرداری اصلاح شود.

رئیس شورای اسلامی اراک شهر اراک، خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت نیروی انسانی شهرداری ، درخواست مطالبه سرپرست شهرداری اراک نیز است. چرا که کمبود نیروی انسانی باید بر اساس نیازسنجی و تخصص حوزه‌های مربوطه در بدنه شهرداری پیگیری شود.

انتهای پیام / قاسمی

کدخبر: 716406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟