عملکرد خوب مخابرات منطقه گلستان نشانه از تلاش  مدیران و کارکنان می باشد

به گزارش رکناازگلستان ، مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که در جلسه کمیسیون تخصصی ، فنی و با حضور مدیران و معاونان ستادی و مخابرات منطقه گلستان تشکیل شده بود سخن می گفت : با اعلام رضایت از عملکرد مخابرات منطقه گلستان افزود: رشد شاخص ها دلیل بر تلاش مضاعف کارکنان این منطقه است .

وی با تاکید بر وجود پتانسیل منابع انسانی بسیار مناسب در مخابرات منطقه گلستان گفت : انتظار است تلاش ها بیش از پیش ادامه یافته و با توجه به اقدامات خوبی که تاکنون صورت گرفته ارتقاء سطح عملکردی و رشد تصاعدی شاخص ها را شاهد باشیم .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران دقت ، پشتکار ، خلاقیت و دلسوزی را در فعالیتهای بررسی شده قابل مشاهده دانست و با تاکید بر وضعیت مناسب مخابرات منطقه گلستان بین دیگر مناطق مخابراتی گفت :این ویژگیها موجب خواهد شد کیفیت ارائه خدمات افزایش یافته و رضایت مشتریان در استان ارتقاء یابد.

همچنین غلامعلی شهمرادی ضمن قدردانی از برگزاری این جلسه گفت : با بررسی های کامل از عملکرد و فعالیت های انجام شده نقاط ضعف و قابل بهبود شناسایی و اقدامات مناسب برای آن تعریف شده است .

مدیر مخابرات منطقه گلستان از اقدامات کلیدی انجام شده سخن گفت و تشکیل کارگروه جهت تعیین راهکارها و عملیاتی شدن آنها برای افزایش درآمد ، راه اندازی فروش تلفنی ، تعیین نقطه تماس برای مشتریان عمده تجاری ، استفاده حداکثری از منابع موجود ، آزاد سازی 14 کر فیبر زیرساخت به طول 300 کیلومتر ، بهینه سازی و استفاده مجدد از تجهیزات رادیویی ، اجرای کامل فاز اول پروژه کشوری IPNI و توسعه پهنای باند ، عدم برون سپاری بسیاری از کارها همچون راه اندازی و توسعه و نگهداری ، بهینه سازی و استفاده حداکثری از ظرفیت کارکنان را از عمده اقدامات انجام شده دانست.

غلامعلی شهمرادی در ادامه با تشریح طرح های زود بازده گفت : 3 طرح در بخش دیتا همچون توسعه FTTH در 4 نقطه گرگان ، 59 طرح در حوزه شبکه ، طرح پروتکشن فیبر در 3 نقطه استان ، اجرای مجدد شبکه و تبدیل کابل هوایی به زمینی در 4 نقطه روستایی پرسرقت که موجب قطع 876 مشترک شده از جمله این طرح هاست که با اجرای آنها و صرف هزینه مناسب می توان درآمد چشمگیر راکسب کرده و همچنین تاثیر آن را در توسعه مخابرات استان و تامین ارتباط مخابرات برای هم استانی ها همراه داشت.

مدیر مخابرات منطقه گلستان حمایت شرکت مخابرات ایران را در طرح های زود بازده ضروری و موثر دانست و خاطر نشان کرد : با همراهی شرکت مخابرات ایران بتوانیم اجرای این طرح ها را در کوتاهترین زمان به سرانجام برسانیم و بهره مندی از نتایج اجرای طرحهای گفته شده را به هم استانی ها تقدیم کنیم

رکنا /کرامتی

کدخبر: 716359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟