پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در سال جاری

به گزارش رکنا از رشت، عباس علیزاده با اعلام این خبر گفت: اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به منظور توسعه، پایداری و هدفمندسازی مشاغل خانگی در سال جاری آماده بررسی طرح‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل (بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران) است.

وی با بیان اینکه تسهیلات مذکور تنها شامل متقاضیانی می شود که دارای مجوز مشاغل خانگی از دستگاه‌های اجرایی صادر کننده مجوز هستند تاکید کرد: اولویت پرداخت تسهیلات با طرح‌هایی است که منطبق بر ظرفیت و اولویت‌های منطقه بوده و توجیه اقتصادی و فنی لازم را داشته باشند.

علیزاده با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: اشخاص؛ به‌ویژه پشتیبان های فعال در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که در صدد توسعه فعالیت خود هستند، برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در اولویت قرار دارند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت ثبت‌نام در سامانه مشاغل خانگی به آدرس https://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir مراجعه و پس از تکمیل فرم‌های ثبت‌نام برای پیگیری و تشکیل پرونده به دستگاه‌های اجرایی مرتبط مراجعه کنند.

گفتنی است جهت راهنمایی متقاضیان، فهرست مشاغل خانگی و سازوکارهای راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی در این سامانه درج شده است.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 716020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟