پیگیری برای واکسیناسیون همگانی

به گزارش رکنا ازمازندران، احمد حسین زادگان گفت: مازندران درصدرواکسیناسیون کشور قراردارد و همچنان این روند را پیگیر خواهیم بود.

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان که امروز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد افزود: تلاش های شبانه روزی پزشکان و کادردرمان در صفحات تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد. تلاشی همچون رزمندگان دفاع مقدس که برای سلامت وجان مردم پای کاربوده و هستند.

احمدحسین زادگان افزود: مدیریت بحران در این روزها به گونه ای انجام گرفت تا درمان مردم در استان با کمترین مشکل مواجه باشد و مشکلاتی همچون سایر استانها را شاهد نباشیم.

وی یادآور شد: دانشگاه های علوم پزشکی استان و کادردرمان در کنار سایر دستگاه های اجرایی، انتظامی، سپاه و بسیج تلاش کردند تا اوضاع با توجه به شرایط خاص مازندران در کشور مدیریت شود.

استاندارمازندران با بیان این که مدیریت کرونا در استان به دلیل حجم ورود و خروج جمعیت سیال با هیچ کجای کشور قابل مقایسه نیست، افزود: در ممنوعیت تردد با قاطعیت ایستادیم تا شرایط حساس کنونی را کنترل کنیم.

وی با اشاره به این که اولویت اول جان مردم است و با وجود وابستگی معیشت مردم استان به گردشگران باید هردو حوزه مدیریت شود، گفت: همه در قبال کرونا مسولیت دارند و این موضوع تنها مربوط به دستگاه های دولتی نیست.

⬛جایگاه عالی یعنی خدمت به مردم

 

استاندارمازندران دربخش دیگرسخنانش با اشاره به ارزشیابی انجام شده و کسب سطح عالی توسط استانداری مازندران افزود: ارزشیابی انجام شده درسال ۹۸ با وجود تلاش های انجام شده به دلیل بی توجهی به مستند سازی دستاویز برخی برای حاشیه سازی بی اساس قرارگرفت؛ اما در سال ۹۹ این مستند سازی و بارگذاری ها به خوبی توسط دستگاه ها و استانداری انجام شد و استانداری مازندران جایگاه عالی کشور را کسب کرد، هرچند به این ارزشیابی ها دلخوش نیستیم و آنچه مهم است خدمت به مردم است.

حسین زادگان اظهارکرد: خدمات انجام شده را به مردم بگوییم و با نگاه سیاسی به تلاش ها نگاه نکنیم.

وی افزود: باید به دولت جدید کمک کرد تا این شرایط کرونایی و اقتصادی را به سلامت طی کند و تلاش های انجام شده را تدوام بخشد.

استاندار ادامه داد: در حوزه صنعت آب و برق شاهد پروژه ها و سرمایه گذاری های ماندگاری در مازندران بودیم که برای آینده استان ارزشمند است. این به معنا نیست که مشکلات به اتمام رسیده بلکه در حوزه آبرسانی و فاضلاب شهری باید پیگیری و برنامه ریزی کرد.

وی با بیان این که تا روزی که مسولیت داریم کارها را باید با جدیت انجام دهیم، افزود: هیچ مدیریتی ماندگار نیست، پس به بهانه دوران گذار، هیچ کم کاری پذیرفتنی نیست، تا هستیم برای مردم و استان تلاش کنیم و توسعه استان را قربانی این تغییرات نکنیم. تمام تمرکز باید تدوام رفع مشکلات مردم باشد.

در این نشست؛ علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، ولی الله فرزانه، نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و محمد علی محسنی بندپی، نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دولت از تلاش های استاندار مازندران و مدیران استان در پیشبرد اهداف دولت و مدیریت در شرایط کرونایی و تحریم ها قدردانی کردند و به بیان اولویت های استان در شرایط کنونی پرداختند.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 715775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟