حضور استاندار مازندران در  اولین نشست استانداران سراسر کشور

به گزارش رکنا از مازندران، اولین نشست استانداران سراسر کشور عصر روز پنج شنبه با حضور دکتر احمد وحیدی با هدف بررسی ظرفیت های موجود در کشور برای ارتقای مبارزه با بیماری کرونا و بهبود وضعیت معیشتی مردم در محل وزارت کشور برگزار شد.

در این نشست پس از توضیحات اولیه وزیر کشور در آغاز این نشست، استانداران سراسر کشور آخرین گزارش وضعیت بیماری و شرایط سیاسی، امنیتی و اقتصادی استانی را به وزیر کشور ارائه کردند.

 دکتر احمد وحیدی در نشست امروز با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود در کشور در کمک به بهبود معیشت مردم و مهار بیماری کرونا استفاده کنیم؛ گفت: در نشست امروز موضوعات مهم و اساسی کشور را به صورت ویدئوکنفرانسی با استانداران سراسر کشور مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

دکتر وحیدی با اشاره به اینکه در نشست امروز آخرین وضعیت اقتصادی، سیاسی استان ها مورد بررسی قرار گرفت،  تصریح کرد: به صورت مشخص دو موضوع کرونا و مسائل تنظیم بازار با استانداران بحث شد و دیدگاهها و نقطه نظرات خوبی از سوی استانداران مطرح شد.

وزیر کشور در ادامه صحبت هایش گفت: درخصوص دو موضوع تنظیم بازار و کرونا در سطح شوراهای مختلفی که در دولت تشکیل خواهد شد؛ دغدغه های ملت عزیزمان را  دنبال می کنیم.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: زمینه های خوبی هم در زمینه مهار بیماری کرونا و هم مدیریت مسائل مربوط به تنظیم بازار در کشور وجود دارد که ان شاا... با استفاده از ظرفیت های موجود، بتوانیم گام های خوبی در این زمینه برای حل مسائل مردم برداریم.

گفتنی است بخش دوم نشست استانداران سراسر کشور فردا جمعه پنجم شهریور ماه در محل وزارت کشور به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 715451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟