برای لرستان استاندار ویژه انتخاب کنید

به گزارش رکنا از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان با ارسال نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، خواستار انتخاب استاندار ویژه برای لرستان شد.

متن نامه:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ارجمند حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام، بر خود لازم دانستم از مواضع بحق، عدالت محور، خدمتگزارانه حضرتعالی در جلسه ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتخاب استاندار ویژه برای استان ولایتمدار و شهید پرور و مملو از ظرفیت های مادی و معنوی استفاده نشده لرستان تقدیر و تشکر نمایم.

وضعیت این استان به جهت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به نقطه ای رسیده که با تحول تنها به نقطه مطلوب نایل نمی شود بلکه تحوّل به همراه جهش راه برون رفت از وضعیت کنونی به وضعیت مطلوب است که با هوشمندی آن جناب میسر خواهد شد.

بیان جنابعالی موجی از شعف و امید را در بین مردم سرافراز و شریف استان ایجاد کرده بطوریکه با مراجعات مکرر انتظار انتقال احساسات پاک و مخلصانه را به جنابعالی داشته اند.

نظر به این که استان لرستان دارای آب سرشار (سطحی و زیر زمینی)، اقلیم آب و هوایی مناسب چهارفصل، اراضی حاصلخیز، دسترسی آسان به داخل و خارج کشور و نیروهای کار آمد و تحصیل کرده است می تواند با انتخاب استان و استاندار ویژه در راستای جهش تولید و اشتغالزایی در زمینه های کشاورزی، صنعتی، معدنی و... با حمایت دولت مردمی و عدالت محور و فساد ستیز سیزدهم رنج و رنگ محرومیت را پشت سر گذاشته و در جایگاه واقعی خویش قرار گیرد.

موفقیت حضرتعالی و دولت محترم را از خداوند متعال خواستارم.

سید احمدرضا شاهرخی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

 

کدخبر: 715409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟