ضرورت ایجاد بیمارستان صحرایی کرونا در سلسله

به گزارش رکنا از لرستان،  روح الله زمانیان روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت: بر اساس آمار رسمی، شهرستان سلسله بیشترین بیمار کرونایی را لرستان دارد و درخواست راه اندازی بیمارستان صحرایی بیانگر اوج شرایط نامطلوب است.

وی تصریح کرد: بنابراین انتظار می رود در وهله اول مسوولان و سپس مردم شهرستان بیشتر پای کار باشند تا از موج پنجم بیماری عبور کنیم و شاهد مرگ و میر افراد بیشتری نباشیم.

وی گفت: باوجود برگزاری جلسات فراوان و مصوبات متعدد ستاد مدیریت کرونا اما همچنان موضوع و چالش جدی، شیوع این ویروس است که یکی از دلایل متعدد این امر این است که برخی شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده بومی منطقه نیست و کارایی لازم را ندارد.

زمانیان با گلایه از کم کاری مدیران عضو ستاد مدیریت کرونا در اجرایی کردن مصوبات ستاد، عنوان کرد: بخشی از موضوع کنترل نشدن و همه گیری بیماری هم مردم هستند که هرچند از ابتدای شیوع ویروس، بسیاری از آنان باوجود اوضاع معیشتی نامناسب و ضرر اقتصادی، همکاری و همراهی خوبی با ستاد مدیریت کرونا داشته اند اما همچنان عده اندکی تمایل دارند همه امور طبق روال گذشته باشد و در مهمانی ها، مراسم و عزاداری ها حضور دارند.

 

کدخبر: 715218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟