اجرای طرح هادی در ۱۴۰ روستای استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل، حاجی‌زاده اظهار داشت: سال گذشته در ۱۴۰ روستای استان اردبیل طرح هادی اجرا شده است که ۳۲ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده و از محل قیر یارانه‌ای نیز ۱۸۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.

وی از اتمام مطالعات طرح هادی برای روستا‌های بالای بالای ۲۰ خانوار دراستان خبرداد و گفت:طرح هادی نیز در ۵۰ درصد روستا‌های استان اجرا شده است.

۷ پروژه بنیاد مسکن اردبیل به بهره برداری رسید

صفرنژاد رئیس بنیاد مسکن وانقلاب اسلامی شهرستان اردبیل دراین مراسم گفت:به مناسبت هفته دولت ۷ پروژه در روستای امیدچه وخشکه رود وخانقاه وفولادلو وبقرآباد وانیلو و شندرشامی و کولانکوه به بهره برداری رسید که ۵۷ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها ازمحل اعتبارات استانی وملی وقیر یارانه‌ای ودهیاری تامین شده است.

وی گفت: بابهره برداری ازاین پروژه هاهزار ۲۲۲ خانواردرقالب چهارهزار ۱۷۳ جمعیت ازاین خدمات بهره مند می‌شوند که این پروژه هاشامل سنگ فرش معابر ۳۴۰۰ مترمربع و آسفالت ۲۶۰۰ مترمربع است.

۸۸ طرح و پروژه درشهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

فرماندار اردبیل نیز در این رابطه اظهار داشت: همزمان باهفته دولت ۸۸ طرح اقتصادی، تولیدی و عمرانی در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد که برای این طرح‌ها ۶۷۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

مسعود امامی یگانه افزود: تعدادی از پروژه‌ها نیز در حال تکمیل شدن است که بعد از هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

وی گفت: امروز به صورت همزمان پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل به بهره برداری رسید که شامل اجرای ۷ پروژه طرح هادی، زیرسازی و ساماندهی معابر روستا‌های شهرستان اردبیل بوده و برای این پروژه‌ها ۵۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والام مقام بویژه شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: اقتدار و امنیت کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است.

حجت الاسلام میراحدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز خدمت به محرومین واجرای طرح هادی و ایجاد مسکن درمناطق محروم روستایی را اولویت عنوان کرد.

 

کدخبر: 715181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟