اجرای پویش سراسری «حرف آورد» تا پایان ماه صفر

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل،کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از ارسال ۱۶۰۵ اثر به طرح ملی حرف آورد در دهه اول محرم از مناطق استان اردبیل خبر داد.

سارا حقی گفت: با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد زمینه برای حضور و مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد»، همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی از اختصاص این طرح فرهنگی ویژه بانوان و دختران اشاره کرد، افزود: برای شرکت در این جشنواره، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شده و بانوان و دختران می‌توانند برای ارسال ویدئو‌های ۱ تا ۳ دقیقه‌ای خود از طریق شبکه‌های اجتماعی «تلگرام و اینستاگرام» اقدام کنند که ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدیو‌های منتخب در رسانه ملی پخش خواهد شد.

کارشناس فرهنگی بانوان از اعلام برندگان به صورت هفتگی خبر داد و افزود: اثری که در طول یک هفته بیشتر از همه پسندیده شود، برنده جایزه هفتگی خواهد بود.

‌حقی با اشاره به مناسبت دهه اول محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، به حضور بانوان عزادار در این طرح و ارسال ۱۶۰۵ اثر به دبیرخانه طرح آورد اشاره و عنوان کرد: بانوان عزادار در مناطق مختلف استان اعم از هیئت‌های مذهبی، روضه‌های خانگی و جلسات سخنرانی و مرثیه سرایی با ارسال آثار به بیان اهداف قیام عاشورا و وظیفه مادران در تربیت نسل حسینی و نیز تبیین برنامه‌های بانوان در اجرای برنامه‌های عزاداری در ایام کرونا پرداختند.

وی به معیار‌های ارزیابی در این طرح اشاره کرد و گفت: بیشترین تعداد بیننده اثر، محتوا و فن بیان، بهترین کلیپ ارسالی، بیشترین تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر و شرکت در چالش‌های هفتگی از معیار‌های ارزیابی و انتخاب برندگان در طرح فرهنگی حرف آورد است.

کارشناس فرهنگی بانوان افزود: باتوجه به اینکه جشنواره ویژه بانوان است، تقاضا داریم که بانوان صاحب سخن، کارمندان، بانوان خانه دار، دختران دانش آموز و دانشجو و... در این جشنواره شرکت کنند.

حقی گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پایان ماه صفر در موضوعات مختلف با موضوع قیام کربلا به آدرس‌های ذیل ارسال کنند:

ارسال از طریق تلگرام:

https://t.me/Harfavard_ardabil

ارسال از طریق اینستاگرام:

https://www.instagram.com/harfavard_ardabil

ارسال از طریق ایتا:

https://eitaa.com/HarfAvard_ardabil

 

کدخبر: 715160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟