حضور گروه‌های جهادی در روستا‌های درگیر تنش آبی اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در گروه‌های جهادی بسیج و تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در قالب نهضت آبرسانی سیار استفاده می‌شود که به همین منظور از ماشین‌آلات تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در روستا‌ها و مناطق درگیر کم‌آبی استان اردبیل استفاده خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: هم‌اکنون آبرسانی سیار به روستا‌ها و قشلاقات درگیر کم‌آبی از سوی گروه‌های جهادی بسیج در شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، اصلاندوز و خلخال در حال انجام است.

پیرجاهد با تأکید بر اینکه، گروه‌های جهادی بسیج استان در تمام عرصه‌های مورد نیاز برای خدمت به، ولی نعمتان در خط مقدم مردم‌یاری و مردم‌داری هستند و خادمی به مردم بزرگ‌ترین افتخار جهادگران بسیجی است، گفت: تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها شعار مهم و اساسی بسیج و گروه‌های جهادی است و امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور نیز با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: امروز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج میدان‌داران عرصه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی هستند و در شرایط سخت موجود نیز بر خود وظیفه می‌دانند در کنار رزمندگان عاشورایی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان در کنار مردم استان باشند.

 

کدخبر: 715158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟