برگزاری نمایشگاه مجازی انرژی‌های نوین استان

به گزارش رکنا از مازندران؛ «علی دهقان» در پی برگزاری دومین جشنواره علمی پژوهشی انرژی‌های نوین، از برگزاری نمایشگاه مجازی انرژی‌های نوین استان در شبکه شاد خبر داد.

وی گفت: این نمایشگاه مجازی از آثار منتخبین استانی مسابقه انرژی‌های نوین به همت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار، که به‌عنوان قطب استانی انرژی‌های نوین استان مازندران انتخاب شده است، از تاریخ ۶ الی ۹ شهریورماه در شبکه شاد برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: تمامی دانش‌آموزان استان می توانند به طور موقت توسط لینک https://shad.ir/solimanihaye_gamedovom و یا جستجوی نام کانال " سلیمانی‌های گام دوم فریدونکناری " از این نمایشگاه بازدید کنند.

دهقان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به صورت مجازی در کانال شاد برگزار می‌شود و آثار منتخبین استانی مسابقه کشوری انرژی‌های نوین را که شامل عکس، فیلم و متن آثار خواهد بود را به نمایش خواهد گذاشت.

وی افزود: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم امرالله خبازی فریدونکنار به عنوان قطب استانی انرژی‌های نوین، مسئول برگزاری مرحله‌ی استانی این جشنواره علمی پژوهشی بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این مسابقه در پنج گرایش «خودرو آبی-خاکی خورشیدی»، «دست سازه سبز»، « مقاله علمی-پژوهشی»، «فیلم و انیمیشن» و «کتابچه مصور انرژی‌های نوین» برگزار شد.

وی یادآور شد: ۲۷ دانش‌آموز در گرایش‌های مختلف برگزیده و به مرحله‌ی کشوری راه یافته اند و آثار همین منتخبین در این نمایشگاه مجازی در معرض دید عموم دانش‌آموزان استان قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 715145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟