افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی در دومین روز هفته دولت

به گزارش خبرگزاری رکنا در سمنان، آیین افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان های شاهرود، سرخه و میامی با حضور استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان و شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان ۳۹ طرح عمرانی و اقتصادی را در سرخه و ۳۷ طرح عمرانی و اقتصادی  را در میامی افتتاح کرد.

فرماندار سرخه از اجرای 39 طرح عمرانی اقتصادی در این شهرستان خبر داد و گفت : برای اجرای این طرح ها در شهرستان سرخه در مجموع  ۸۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان تومان اعتبار صرف شده است.

علی محمد مؤیدی زاده  افزود:: از این تعداد ۳۵طرح عمرانی  و چهار طرح اقتصادی است که در عرصه های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، دهیاری‌ها، شرکت آب و فاضلاب، گاز، شهرداری، منابع طبیعی و نوسازی مدارس می باشد.

در شاهرود هم همزمان با دومین روز هفته دولت، ۳ طرح تولیدی و صنعتی در شاهرود افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل دو واحد تولید درب و پنجره آلومینیوم و یو پی وی سی (UPVC) و یک واحد تولید حلال‌های شیمیایی بود که با حضور مسئولان در شهرک صنعتی شاهرود به بهره برداری رسید.

در میامی هم در دومین روز هفته دولت ۴۴ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح شد.

احمد ملایری فرماندار میامی گفت: برای اجرای این طرح ها ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی، این طرح ها در بخش  مسکن و شهرسازی ، برق منطقه ای، آب و فاضلاب ، منابع طبیعی ، شهرداری ،  عشایری، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و  دو پروژه مجتمع خدمات رفاهی  است.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 715122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟