آئین تجلیل از منتخبین نهمین جشنواره مدرسه انقلاب برگزار شد

به گزارش رکنا از مازندران؛ آئین تجلیل از منتخبین نهمین جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب، صبح امروز با حضور سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش، شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران، باباگل زاده رئیس اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان و تعدادی از دانش‌آموزان منتخب به نمایندگی از منتخبین استانی این جشنواره برگزار شد.

 نهمین جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب به همت اتحادیه انجمنهای اسلامی و به صورت مجازی در  5 بخش تماشاخانه، رادیو انقلاب، نشریه، اپلیکیشن، و بخش ایده ها و ابتکارات برگزار شد.

شایان ذکر است که 200 انجمن اسلامی و مدرسه در سطح استان در این جشنواره مجازی شرکت کردند و 500 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که از این میان 61  اثر به عنوان منتخبین استانی در حوزه دختران و پسران برگزیده شده و 14 اثر نیز به مرحله کشوری ارسال شد.

این جشنواره با هدف روایت اصل واقعه انقلاب، بیان دستاوردهای انقلاب، دفاع مقدس، آینده انقلاب و ... مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می شود و دانش‌آموزان خودشان میدان دار این جشنواره در راویت انقلاب اسلامی برای هم کلاسی های خود هستند.

جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب، هیئت انصارالمهدی، عضویابی هدفمند، لشکر فرشتگان و همکلاسی آسمانی از جمله  برنامه های شاخص اتحادیه انجمنهای اسلامی می باشد.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 715103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟