دانش‌آموزان، میدان دار نمایشگاه های مدرسه انقلاب هستند

به گزارش رکنا از مازندران؛ «پیمان باباگل زاده» در آئین تجلیل از منتخبین نهمین جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب که با حضور سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش و شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، دانش‌آموزان را میدان دار برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب برشمرده و گفت: در این جشنواره دانش‌آموزان راوی انقلاب اسلامی برای هم کلاسی های خود هستند.

وی افزود: در سالهای گذشته این نمایشگاهها به صورت حضوری برگزار می شد اما در سال 1399 به صورت مجازی و با محورهای مختلف برگزار شد.

رئیس اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان مازندران با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: روایت اصل واقعه انقلاب، بیان دستاوردهای انقلاب، دفاع مقدس، آینده انقلاب و ... از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است که مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب می باشد که دانش‌آموزان خودشان میدان دار این جشنواره هستند.

باباگل زاده اظهار کرد: امسال این جشنواره به صورت مجازی  و در بخش های تماشاخانه، رادیو انقلاب، نشریه، اپلیکیشن، و بخش ایده ها و ابتکارات برگزار شد که 200 انجمن اسلامی و مدرسه در سطح استان در این جشنواره مجازی شرکت کردند و 500 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: در مجموع 61 اثر به عنوان منتخبین استانی در حوزه دختران و پسران برگزیده شده و 14 اثر نیز به مرحله کشوری ارسال شد.

این مقام مسئول یادآور شد: نقش نوجوانان در گام دوم باید پررنگ باشد و در این جشنواره، دانش‌آموزان نوجوان خودشان را درگیر مسئله انقلاب اسلامی می کنند و با تحقیق و پژوهش، با لایه های مختلف انقلاب آشنا می شوند.

وی در پایان گفت: هیئت انصارالمهدی، عضویابی هدفمند، لشکر فرشتگان و همکلاسی آسمانی از برنامه های شاخص اتحادیه انجمنهای اسلامی می باشد.

 

انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 715102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟