بهره برداری از ۱۴ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی

به گزارش رکنا رشت، دکتر زارع استاندار گیلان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها  که با رعایت پروتکل ها و بسیار محدود برگزار شد با اشاره به افتتاح ۱۴ پروژه نوسازی مدارس گیلان، افزود: این پروژه‌ها به مردم عزیز، بهره‌برداران گرانقدر به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان سختکوش تقدیم می‌شود.

در ادامه مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای بیان دستاوردها وخدمات نظام اسلامی و دولت است.

وی تصریح نمود: دستیابی به توسعه پایدار نیازمند ارتقا جایگاه نظام آموزشی و توسعه فضاهای آموزشی است.

وی با تقدیر از حمایت های استاندار گیلان، ابراز داشت: پیگیری های مستمر استاندار محترم و حمایت های ریاست محترم سازمان نوسازی مدارس منجر به افزایش اعتبارات ملی شد که جا دارد از زحمات ایشان صمیمانه تشکر نمایم.

 دقیق بابیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی در چهار سال گذشته افزایش و نسبت به سرانه متوسط فضای آموزشی کشوری رشد داشته است، اظهارداشت: حذف بخاری های نفتی در تمامی مدارس سراسر استان، اجرای زمین های ورزشی با چمن مصنوعی و اجرای سالن های ورزشی با دستور و حمایت های استاندار محترم و با همراهی مدیرکل محترم آموزش و پرورش و تلاش های همکارانم به خوبی در استان اجرا شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان  در ادامه با اشاره  به افتتاح پروژهای هفته دولت تصریح نمود: ما به مدد الهی توانستیم ۱۴ پروژه  با زیربنای ۱۰۵۲۳ مترمربع شامل ۶۳ کلاس درس با اعتباری بیش از  ۴۱۰ میلیارد ریال را احداث و در این هفته تقدیم دانش آموزان و آینده سازان گیلان عزیز نماییم.

وی در پایان با اشاره به اهتمام اداره کل نوسازی مدارس به بحث ورزش و سلامت دانش آموزان اذعان داشت: دو سالن ورزشی و یک چمن ورزشی مصنوعی از جمله پروژهایی بودند که در این ایام تقدیم دانش آموزان شدند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 715063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟