افتتاح 26 پروژه‌ صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت

به گزارش رکنا رشت، دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر، گفت: به واسطه شرایط قرمز کرونایی، پروژه‌های هفته دولت امسال به صورت همزمان و متمرکز و با حداقل جمعیت افتتاح می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه امروز ۲۶پروژه‌ صنعتی استان با اعتبار ۲۹۰میلیارد تومان به صورت همزمان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت، مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: با افتتاح این طرح‌ها در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال، برای ۳۰۰نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور و تلاشهای همه جانبه استاندار محترم گیلان و تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنربیان داشت : حمایت از صنایع کوچک می تواند باعث رونق اقتصادی جامعه شده و چرخ اقتصادی مملکت را بیش از پیش به حرکت درآورد .

وی همت و تفکر جمعی را برای تداوم پویایی صنعت استان کارساز دانست و افزود: درک منافع جمعی در افزایش و رونق فعالیت‌های صنعتی و اتصال آن به دانشگاه برای بهره مندی از تکنولوژی نوین می‌تواند صنعت استان را تغییر دهد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان عنوان کرد: نیروی انسانی قوه محرک های بدنه صنعت است و برای افزایش بهره وری و راندمان در بخش تولید توجه به سرمایه انسانی ضروری است و باید در نیروی انسانی احساس تعلق خاطر به صنعت در کارخانجات ایجاد شود تا متعاقب آن بهره وری و کیفیت مضاعف شود.

وی در پایان بیان داشت : ما در پرداخت تسهیلات و رفع موانع در سایر دستگاهها و تعریف استراتژی تولید، همواره از صنعتگران واقعی و پرتلاش حمایت همه جانبه خواهیم کرد .

لازم به ذکر میباشد ، واحدهای صنعتی افتتاح شده در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرفSMD، COB با تکنولوژی مدرن، دستگاه نشاکار و کمباین برنج، دستگاه سمپاشی موتوری و چمن زن، کابین آسانسور، پارچه پرده‌ای، ترانسفورماتور، محافظ برقی فعالیت می‌کنند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 715062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟