چهار پروژه نوسازی مدارس در همدان به بهره برداری می رسد

به گزارش رکنا در همدان، محمد حسین مرادی با بیان  اینکه شهیدان رجایی و باهنر می توانند بهترین الگو و اسوه مدیران دولتی باشند، اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان و تشریح دستاوردهای دولت است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت چهار پروژه سازمان نوسازی مدارس به بهره برداری می رسد، افزود: مساحت زیر بنای این چهار پروژه یک هزار و 955 متر مربع است.

وی از افتتاح 24 کلاس درس و اتاق در هفته دولت خبر داد، عنوان کرد: برای این چهار پروژه 54 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان ادامه داد:  یک پروژه در همدان، دو پروژه در کبودر آهنگ و یک پروژه دربهار است.

مرادی با اشاره به اینکه دو پروژه  در کبودرآهنگ به بهره برداری خواهد رسید، اظهار داشت: برای این دو پروژه 42 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: زمان افتتاح پروژه ها بستگی به برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ها دارد.

مرادی با اشاره به اینکه تجهیز و نوسازی مدارس امر مهمی است که باید به آن توجه شود، افزود: برای جبران کمبود فضای آموزشی در استان همدان باید نهایت تلاش خود را کنیم.

 

کدخبر: 714755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟