زلفی گل کارنامه موفقی در دوران فتنه ۸۸ داشته است

به گزارش رکنا از لرستان،  محمد خدابخشی نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در  موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: موافقت ها و مخالفت های ما باید بر مبنای شاخص هایی باشد که در آموزه های دینی و در ادبیات موضوع مربوط به شایسته سالاری برای انتخاب مدیران در سطوح عالی به آن اشاره شده است. انتخاب وزیر یکی از امانت هایی است که باید به درستی آن را به فرد درست بسپاریم.

وی با بیان اینکه چند معیار برای انتخاب وزیر وجود دارد، خاطرنشان کرد: سوابق علمی و کاری مفید زلفی گل مرتبط را وزارت علوم است. او در تمامی مقاطع تحصیلی از دبستان تا دانشگاه را تدریس کرده و می تواند از عهده این وزارتخانه برآید. ما باید به وزیری رأی دهیم که مسئولیت پذیر باشد، از کارگر ساختمانی تا زنانی که در نورآباد برای تامین معیشت کار می کنند و کشاورزان انتظار دارند هزینه هایی که برای حل مشکلات کشور پرداخت می کنند در مسیر درستی هزینه شود، بنابراین وزیری که انتخاب می کنیم باید مسئولیت پذیری اجتماعی داشته باشد که زلفی گل از این شخصیت برخوردار است.

نماینده الیگودرز در مجلس  با بیان اینکه  وزیر پیشنهادی تعامل مناسبی با نمایندگان دارد ، گفت: 126 نفر از نمایندگان تقاضای صحبت در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی داشتند، از جمله ذوالنوری، فلاحی، فرشادان، رحیم زارع، مهرداد گودرزوند چگنی، کیوان مرادیان، سید غنی نظری و... می خواستند در دفاع از وزیر پیشنهادی صحبت کنند که نشان دهنده این است که او می تواند ارتباط خوبی با نمایندگان برقرار کند.

خدابخشی عنوان کرد: نوع نگاه زلفی گل به کشور متناسب با نگاه آقای رئیسی است، چرا که در انتخابات برای او ستاد زدند. در واقع نگاه ایشان متکی بر استفاده از ظرفیت های داخلی کشور است و قطعاً همکارانی که در وزارتخانه انتخاب خواهند کرد، با همین نوع نگاه خواهد بود، بنابراین دکتر ایزدخواه و یزدی خواه نباید نگرانی داشته باشند.

وی افزود: همانطور که در تاکیدات امام خمینی و مقام معظم رهبری بارها مورد تاکید قرار گرفته، دانشگاه مبدأ تحولات و از محورهای اصلی پیشرفت و بهروزی کشور است، دانشگاه صرفاً یک مکان برای آموزش محتواهای تخصصی و تربیت متخصصان نیست، بلکه مکانی است برای پرورش نسلی فرهیخته، آگاه، متخصص و دین باور است. در وزارت علوم باید همواره بر 4 اصل تاکید کنیم. تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد، ایجاد روحیه نشاط علمی و فرهنگی در جوانان و امیدبخشی به نسل آینده، توسعه فناوری نوین در حوزه های مختلف، حل مشکلات کشور از طریق علم و فناوری که همه اینها در برنامه ایشان وجود دارد.

خدابخشی گفت:  شخصیت آقای زلفی گل انقلابی و بابصیرت است و کارنامه موفقی در دوران فتنه 88 داشته است، در دانشگاه بوعلی همدان از حضور چهره های مسئله دار جلوگیری کرد و از آیت الله العظمی نوری حمایت قاطع کرد، در دورانی که برخی افراد به مواضع انقلابی ایشان انتقاد می کردند. همچنین تزریق مدبرانه نیروهای بسیجی  در دانشگاه ثابت کرده که در مسیر اسلام، انقلاب و استکبارستیزی گام برمی دارد.

 

کدخبر: 714749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟