پیام رییس دانشگاه شهرکرد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

 به گزارش خبرنگار رکنا در شهرکرد،دکتر سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد روز سه شنبه 2 شهریور 1400 در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت .متن این پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ما خدمتگزار مردم هستیم و مملکت ما نیاز به خدمتگزار دارد.امام خمینی (ره)

دوم تا هشتم شهریورهر سال به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رییس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونهای از دولتمردان مردمی بودند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت، این هفته را به همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند، تبریک و تهنیت عرض می کنم و همچنین روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارمندان گرامی بخصوص کارکنان پرتلاش دانشگاه شهرکرد صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از زحمات خالصانه و صادقانه آنها تشکر و قدر دانی مینمایم و امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی دانشگاه و کسب رضایتمندی مردم عزیز بخصوص دانشجویان و خانواده های گرامی شان موفق‌تر از گذشته باشیم.

مصیبی دهکردی/ شهرکرد 

کدخبر: 714702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟