منع تردد بین استانی در ایلام تا پایان هفته ادامه دارد

به گزارش خبرنگار رکنا از ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی با اعلام این خبر اظهار داشت: به رغم پایان یافتن تعطیلات ۶روزه ،ممنوعیت های ترافیکی بین استانی تا پایان هفته پابرجاست وکماکان ورود خودورهای غیربومی به داخل استان و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی با اشاره کاهش محسوس ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان افزود :مردم با لغو سفرهای غیر ضروری در این مرحله از اجرای طرح، بیشترین همکاری و همراهی را با پلیس داشته اند.

رییس پلیس راهور استان ادامه داد:با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله باکرونا ،در این مرحله از اجرای طرح علاوه بر اعمال جریمه یک میلیونی برای رانندگان متخلف ، سعی شده رانندگان متخلف  به شهرهای مبدا و محل سکونت عودت داده شوند.

وی تاکید کرد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان به امید مجوزهای صادر شده از ۲۴ مردادماه تا ۵ شهریور که پایان طرح می باشند، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آنها جلوگیری خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: البته مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی کار ضروری دارند و این کارها جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، می‌توانند از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

کهزادی گفت :منع تردد فقط مختص بین استان هاست و تردد بین شهرهای یک استان ممنوعیتی ندارد و همین طور تردد برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد .

رئیس پلیس راهور استان یادآورشد: مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح در معابر درونشهری کلیه شهرهای استان هچنان در دستور کار می باشد.

ایلام / کوثر موسوی

 

کدخبر: 714102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟