کاهش ۵۴ درصدی تردد در مبادی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنادر اردبیل ، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر گفت: در بازه زمانی ۲۶ الی ۲۹ مرداد ماه سال جاری ۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده که کاهش ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

او با اشاره به وضعیت بحرانی استان افزود: از هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از انجام نظارت و بازرسی ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر خبر داد و خاطرنشان کرد: همه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به این شرکت‌ها ابلاغ شده و نظارت خاصی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز انجام می‌شود.

وثوقی افزود: گشت‌های راهداری و ترابری با همراهی نیرو‌های پلیس راه بطور مستمر از شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی مسافربری با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کنترل تجهیزات ایمنی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پایانه مسافری نظارت می‌کنند.

او بیان کرد: در طول یک هفته گذشته ۱۰ متقاضی سفر با ناوگان‌های عمومی مسافربری که مبتلا به کرونا بودند قبل از صدور بلیط در مرحله استعلام از طریق سامانه سروا شناسائی و از فروش بلیط به آن‌ها جلوگیری شد.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۵۴ شرکت حمل و نقل مسافر در استان را یادآور شد و تصریح کرد: در بازه زمانی یادشده بیش از ۱۵ هزار نفر مسافر جابجا شده که این مهم نیز ۱۰ درصد کاهش یافته است.

 

کدخبر: 714054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟