سمنان از پیک پنجم کرونا عبور کرد

به گزارش خبرگزاری رکنا سمنان؛ استاندار سمنان در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه استان سمنان از قله ی موج پنجم شیوع کرونا عبور کرده است گفت: طبق گزارش های استانی، سیر نزولی در استان سمنان آغاز شده است. 

علی رضا آشناگر از تمدید محدودیت های تردد بین استانی خبرداد و گفت: کماکان طرح محدودیت تردد بین استانی تا یک هفته ی دیگر تمدید شده است و با اجرای این طرح سیر نزولی در سراسر کشور آغاز می شود.

استاندار سمنان هم چنین از ادامه واکسیناسیون جمعیت استان سمنان خبر داد و گفت: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، ۳۳ درصد از جمعیت گروه‌های هدف و بالای ۱۸ سال در این استان واکسینه شدند.

وی در خصوص آخرین رنگ بندی‌های استان سمنان گفت: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان سمنان، شهرستان سمنان، سرخه، شاهرود و دامغان قرمز تیره، شهرستان گرمسار قرمز و شهرستان مهدیشهر، میامی و آرادان نارنجی کرونایی هستند.

استاندار سمنان ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در کنار دوری از هرگونه دورهمی در خصوص اعمال محدودیت‌های گروه‌های شغلی هم گفت: به استثنای پاساژ‌های بزرگ و بازار‌های سرپوشیده، محدودیت‌های اصناف هم چنان برقرار است.

 

کدخبر: 713976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟