امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم ۸ تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود

به گزارش  خبرگزاری رکنا از مازندران؛ «سید طاهر موسوی» گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه، پیش‌دانشگاهی و فنی‌وحرفه ای در نوبت امتحانی شهریورماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۸ تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش مازندران افزود: بر این اساس، امتحانات حضوری در مناطق زرد، نارنجی و قرمز با صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و در تمام مناطق با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت مراقبان بهداشت انجام خواهد شد.

موسوی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند برنامه درسی دوره دوم متوسطه در وضعیت قرمز، بارم بندی دروس و جدول زمان بندی امتحانات را در این آدرس https://www.medu.ir/fa/news/item/1656682/ مشاهده کنند.

وی اظهار کرد: به استناد مصوبه ستاد امتحانات استان، ارزشیابی پایه نهم مدارس روزانه بزرگسالان، آموزش از راه دور، طرح جامع، تغییر و تعیین رشته و جهش تحصیلی از تاریخ ششم شهریور به مدت دوهفته کاری با برنامه امتحانی هماهنگ با طراحی سوالات هماهنگ شهرستانی بصورت حضوری در مدارس برگزار می‌شود.

این مقام مسئول استانی یادآور شد: همچنین ارزشیابی از سایر دوره‌های تحصیلی بر اساس شیوه‌نامه‌ی وزارتی خردادماه به شماره‌ی ۴۶۰/۱۲۰ تاریخ ۱۴۰۰/۲/۱ در بازه زمانی اعلام شده (از ششم شهریور به مدت دو هفته‌ی کاری) با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 713950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟