بیش از 13 هزار مجرم در استان کرمانشاه نقره داغ شدند/ سینه ستبر جای امنی برای مجرمان نیست

به گزارش خبرگزاری رکنا ازکرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع افراد دستگیر شده در 5 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که 11 هزار و 650 نفر بوده است حدود 17 درصد رشد نشان می دهد.

وی افزود: بیشترین مجرمان دستگیر شده در استان را سارقان با بیش از 4 هزار و 400 نفر تشکیل می دهند که در مقایسه با سال قبل که 4 هزار و 107 نفر بوده اند 6 درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: یک هزار و 839 نفر از مجرمان دستگیر شده نیز معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر بوده اند که دستگیری آن ها نیز نسبت به سال قبل با رشد 17 درصدی روبرو بوده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری 548 خرده فروش مواد مخدر، یادآوری کرد: این تعداد دستگیری نسبت به سال گذشته که 508 نفر بوده اند حدود 8 درصد رشد داشته است.

وی همچنین از رشد 7 درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا در 5 ماهه امسال نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در حالی که سال قبل 716 نفر دستگیر شده بودند این تعداد امسال به 767 نفر افزایش یافت.

سردار جاویدان با بیان اینکه در این مدت 129 نفر شرور و 37 مجرم اقتصادی نیز دستگیر شده اند، تصریح کرد: این تعداد دستگیری به ترتیب نسبت به سال قبل 102 درصد رشد و 85 درصد کاهش نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در حدود 5 ماه سپری شده از سال 5 هزار و 938 مجرم دیگر در خصوص سایر جرائم دستگیر شده اند.

وی از اهتمام پلیس برای برخورد با هر گونه ناامنی و مقابله جدی با مجرمان و افرادی خبر داد که به هر شکلی قصد ایجاد ناامنی در جامعه و رسیدن به مقاصد شوم خود را دارند.

سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست و خود این افراد هم به خوبی می دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می رسند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 713698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟