وزرای انتخابی باید تحول مدنظر رئیس‌جمهور را برآورده کنند

به گزارش رکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نمازجمعه خرم‌آباد اظهار کرد: رئیس‌ جمهوری به عنوان نماد تفکر انقلابی، اسامی وزرای پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی ارائه داده است.

وی افزود: افرادی که به عنوان وزیر در دولت انقلابی بکار گرفته خواهند شد باید واجد شرایط باشند تا تحول مدنظر ریاست‌جمهوری را برآورده کنند.

شاهرخی اضافه کرد: امیدواریم اقدامات در لرستان توسط دولت سیزدهم موجب رسیدن به نقطه مطلوب شود و افرادی که در استان منصوب می شوند باید الزامات لازم را برای ایجاد تحول داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد در بخشی دیگر از خطبه‌های خود گفت: افراد قانون شکن و ضد امنیت مردم اقدام به سرقت مسلحانه در شهرهای مختلف استان کرده‌اند که توسط نیروی انتظامی و با همکاری نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

شاهرخی یادآور شد: صرف نظر از ریشه این سرقت‌ها، نباید به واسطه هر امری امنیت مردم را برهم زد، همچنین اقتدار و اعمال قانون بهترین عملکرد است و باید بگونه ای باشد که عبرتی برای دیگران شود.

وی ادامه داد: سارقان باید احساس کنند که اشد مجازات در انتظار آنان است هرچند که در برخی موارد اصلاح قوانین موجب بازدارندگی بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین در ادامه گفت: مراسم دهه اول محرم با شکوه برگزار شد و آئیین‌های لرستان مورد توجه داخل و خارج کشور قرار گرفته است، همچنین برگزاری مراسم مذهبی که با شعور و شور مردم همراه بود موجب معرفی یزدیان زمانه می‌شود.

وی با اشاره به سالروز ولادت شیخ الرییس ابن سینا و تبریک روز پزشک بیان کرد: همه باید از پزشکان و تیم همراه آنان تشکر کنند چراکه پیشگیری از امراض و درمان و تسکین بیماران از وظایف این قشر می‌باشد.

حجت الاسلام شاهرخی همچنین به یازدهم محرم روز اسرا و مفقودین اشاره کرد و گفت: مسلمین حتی اگر در بند باشند اما با اعتقاد خود برای کشور فداکاری می کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت نیز گفت: امیدواریم اقدامات دولت سیزدهم موجب شیرین کامی و توسعه زندگی مردم شود و از افرادیکه که در طول دولت‌های گذشته برای خدمت تلاش کردند تشکر می کنیم.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 713676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟