تلاش داریم با تجهیز مراکز جدید واکسیناسیون از ازحام جمعیت بکاهیم

به گزارش رکناازگلستان، دکتر هادی حق شناس در بازدید از مسجد امام علی ابن ابی طالب علیه السلام شهرستان گرگان به عنوان مرکز جدید واکسیناسیون تصریح کرد: تلاش های و زحمات شبانه روزی کادر درمان در عرصه مقابله با کرونا شایسته تقدیر است و خوشبختانه پزشکان، پرستاران و کادر درمان با روی گشاده و روحیه بالا همچون روزهای اول درگیری با بیماری کرونا به خدمت رسانی می پردازند.

وی افزود: مقرر گردیده علاوه بر سهمیه معمول استان ، 30 هزار دُز واکسن به گلستان ارسال شود تا روند واکسیناسیون استان بیش از پیش سرعت گیرد.

استاندار گلستان گفت : همه مراکز واکسیناسیون در ایام تعطیلات جهت خدمت رسانی به مردم باز هستند و البته با همکاری کادر درمان در حال افزایش مراکز واکسیناسیون هستیم.

دکتر حق شناس یادآور شد: خوشبختانه روند واکسیناسیون در استان مناسب است و بیش از 25 درصد یک میلیون 250 هزار نفر واجد شرایط واکسیناسون تا به حال واکسن زده اند و البته در شهر گرگان تا به حال بیش از 40 درصد واجدین شرایط واکسینه شده اند.

وی ادامه داد : امیدواریم در این ایام تعطیلات با واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از فشار بر کادر درمان بکاهیم و بتوانیم هرچه سریعتر از پیک پنجم عبور کنیم.

لازم به ذکر است مسجد امام علی ابن ابی طالب علیه السلام شهرستان گرگان واقع در خیابان امام رضا علیه السلام از عصر امروز آماده خدمت رسانی در زمینه واکسیناسیون به مردم شریف استان است.


گرگان/کرامتی

کدخبر: 713563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟