توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری رکنا در مشکین شهر،محمود عباس‌زاده مشگینی، ظهر امروز در در بازدید از مناطق محروم شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: بازدید از مناطق محروم این شهرستان به همراه مدیر عامل بنیاد علوی انجام گرفته و متاسفانه علی‌رغم اجرای ۶ برنامه توسعه بخش مناطق محروم همچنان محرومیت در بخش‌هایی از این شهرستان نمایان است.

وی افزود: در راستای رفع محرومیت در شهرستان مشگین‌شهر برنامه بسیار جامع تدوین شده و در این خصوص نیز بودجه مناسبی تصویب شده که امیدواریم با اختصاص آن شاهد رفع محرومیت در این شهرستان باشیم.

نماینده مردم مشگین شهر در   مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: با همکاری بنیاد علوی،  ۲ هزار بسته  معیشتی در آستانه تاسوعا و عاشورا برای محرومان شهرستان اختصاص یافت.

عباس‌زاده گفت: این اقلام به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریال، توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) به افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)  و بهزیستی شهرستان و بخشی هم توسط شورای اسلامی برخی روستاهای مورد هدف توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران استان اردبیل بیشتر تلاش کنند تا امکانات به‌صورت عادلانه به سطح شهرستان روانه شود تا مردم دیگر نیازی به این بسته‌های معیشتی نداشته باشند و جشن خودکفایی به معنای واقعی در سطح شهرستان گرفته شود.

 

کدخبر: 713512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟