همه درقبال کرونا و زندگی مردم مسئول هستیم

به گزارش خبرگزاری رکنااز مازندران ، احمد حسین زادگان افزود: از ابتدای شیوع کرونا همواره بر سختگیری در اجرای پروتکل ها تاکید داشته ام. معتقد بوده و هستم که شرایط مازندران با سایر نقاط کشور متفاوت است و با نسخه واحد نمی توان با شیوع کرونا در این استان مقابله کرد.

وی افزود: مازندران درتمامی تعطیلات به مقصد سفر پایتخت نشینان و استان های همجوار مبدل شده و رشد پدیده ای به نام خانه دوم و خوش نشینی را نیز به این سفرها باید افزود.

استاندارمازندران اظهارکرد: هیچ استانی درکشور با این حجم تردد درطول سال مواجه نیست و همین امر موجب شده تا هم استانی های عزیز همواره انتظار مانع شدن از سفرها را مطالبه کنند.

وی تاکید کرد: دراجرای طرح ممنوعیت تردد از اعضای ستاد به ویژه نیروی انتظامی استان خواسته ام که با شدت و قاطعیت مانع از سفرهای غیرضروری و حضور مسافران غیر بومی شوند.

وی درادامه گفت: کادردرمان استان و اعضای ستاد کرونا هیچ گاه در انجام وظیفه و سلامت مردم کوتاهی نکرده اند و درتمامی ماه های شیوع کرونا، پای کار بوده اند.

حسین زادگان افزود: متاسفانه کرونا و جان مردم بهانه ای برای برخی شیطنت ها در فضای مجازی شده است. این حاشیه های بی پایه و اساس را به جان خریده ایم و دراجرای طرح ممنوعیت تردد و تعطیلی اصناف کوتاهی نخواهیم کرد. سلامت مردم میدان این رفتارهای غیراخلاقی نیست.همه درقبال کرونا و زندگی مردم مسول هستیم.

وی دربخش دیگر سخنانش گفت: نیروی انتظامی و بسیج ازابتدا تا پایان طرح نظارت و مدیریت بر جاده ها را با تلاش شبانه روزی انجام خواهند داد و تنها به خودروهایی اجازه ترددخواهند داد که قصد گذر از استان را داشته باشند. ورودی و خروجی شهرها کاملا کنترل می شود و اجازه ورود داده نخواهد شد.

حسین زادگان با اشاره به نظارت بر فضای شهرها و روستاهای استان، گفت: همکاری اصناف در تعطیلی اماکن عمومی با وجودشرایط دشوار اقتصادی ارزشمند و ستودنی است و بیانگر اهمیتی است که بازاریان ما برای سلامت و جان مردم قایل هستند.

استاندارمازندران به نقش رسانه ها درآگاهی بخشی و شناخت بهتر مردم اشاره کرد و گفت: از رسانه های استان می خواهم در اجرای طرح ممنوعیت با مجریان همکاری داشته و با انعکاس آنچه درحال انجام است به مردم آرامش خاطر دهند.

استاندارمازندران از همکاری و هماهنگی میان فرماندران، نیروی انتظامی و سپاه در هدایت و مدیریت ممنوعیت های اعمال شده قدردانی کرد و گفت: مازندران همواره میزبان شایسته مسافران و گردشگران بوده است اما درشرایط کنونی که سلامتی مردم درخطر است باید به درک متقابل رسید تا زنجیره انتقال کرونا شکل نگیرد و ترددها متوقف شود.

 

انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 713301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟