راه جذب مشارکت های  مردمی  در  طرح «مهر تحصیلی»

به گزارش رکنا از  اصفهان ،روح الله بیدرام رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان  اظهار داشت : هر ساله در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، طرح «مهر تحصیلی» شامل اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند کشور، توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

حجت الاسلام بیدرام  تصریح کرد: سازمان اوقاف و خیریه در اجرای طرح رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه  بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب ، با عنوان خیزش عمومی برای کمک به افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا رزمایش ضیافت همدلی  و بسته‌های بهداشتی را تهیه و توزیع کرد و تهیه بسته‌های مهر تحصیلی واجرای طرح شمیم حسینی  نیز در همین راستا می باشد .

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان  با اشاره به آثار و خدمات وقف درزمینهٔ کمک به دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: با توجه به کاهش درآمد خانواده‌های کم برخوردار متأثر از کرونا امسال اهتمام جدی‌تری برای مهر تحصیلی داریم .  این طرح از نیمه دوم شهریور باهدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین مرتبط با کمک به تحصیل دانش آموزان مستعد و کم برخوردار و بازمانده از تحصیل  در سراسر کشور اجرا می شود

وی  در ادامه افزود :امسال نیز این طرح همچون سال‌های قبل با هدف اجرای صحیح نیات واقفان در موضوعات کمک به تحصیل دانش‌آموزان اجرا خواهد شد

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد :از اقدامات مهم سازمان اوقاف و امور خیریه در طرح مهر تحصیلی، ایجاد حساب‌های بانکی به‌منظور تسهیل در جذب مشارکت‌های مردمی در این طرح است.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد :در همین راستا برای هر استان، شماره حساب اختصاصی در نظر گرفته شده است تا خیران بتوانند به‌راحتی، مبلغ مورد نظر برای مشارکت در طرح «مهر تحصیلی» را واریز کنند که شماره حساب اختصاصی استان اصفهان  در طرح «مهر تحصیلی»۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۳۳۹۴ می باشد.

اصفهان -بهمن راعی

 

کدخبر: 712498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟