شورای شهر کرمانشاه نیامده حاشیه ساز شد

به گزارش خبرگزاری رکنااز کرمانشاه ، عصر امروز پنجشنبه مراسم تحلیف شورای ششم شهر کرمانشاه برگزار شد اما این جلسه بدلیل غیبت دو عضو و احراز نشدن صلاحیت دو عضو دیگر به رسمیت نرسید.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران کرمانشاه در خصوص لغو مراسم تحلیف و آغاز به کار شورای شهر کرمانشاه، اظهار داشت: از همه مردم کرمانشاه به خاطر حضور در انتخابات علیرغم بیماری کرونا تشکر می‌کنم، تغییری در مراسم تحلیف شورای ششم شهر کرمانشاه به دلیل رد صلاحیت دو تن از اعضای شورا رخ داده است و متاسفانه در جلسه امروز دو تن دیگر از اعضا در مراسم تحلیف علیرغم تماس‌های مکرر و با هماهنگی‌های انجام شده حضور پیدا نکردند و این اجحاف و ظلم در حق مردم کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه، از مسئولین مافوق می‌خواهم نسبت به بی‌قانونی برخی از اعضای شورای شهر به صورت قاطع برخورد کنند؛ افزود: امروز می‌بایست هیئت رئیسه و رئیس و همچنین پیشنهاد سرپرستی شهرداری کرمانشاه انجام می‌گرفت اما با توجه به کارشکنی انجام شده توسط برخی از اعضاء انجام نشد.

رنجبر در ادامه تصریح کرد: بنده موظفم تمامی مسائل و مشکلات را گزارش دهم و مردم نیز باید عملکرد شورای شهر ششم را دنبال کنند، امیدوارم پیش از این در امر شورا و شهرداری وقفه ایجاد نشود؛ این مملکت حاصل خون شهدای گرانقدری است که می بایست در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم لذا باید با تمام کسانی که قانون را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد شود تا درس عبرتی شود و قانون حاکم شود این بی احترامی‌ها و فرصت سوزی‌ها قابل قبول نیست.

لازم به ذکر است برخی از اعضای رد صلاحیت شده در درب ورودی فرمانداری کرمانشاه حضور پیدا کردند که در مراسم حاضر شوند اما اجازه ورود به آنها داده نشد./ فارس

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 712181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟