ساخت‌وسازها در زمینهای نسقی باید ساماندهی و ضابطه‌مند شود

به گزارش رکناازرشت، در سومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت، نادر حسینی با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری ماه محرم اظهار کرد: بسیاری از هیئت های عزاداری در سطح رشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشغول اجرای برنامه‌های سوگواری سرور و سالار شهیدان هستند و میبایست با این هیئت ها همکاریهای لازم انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انجام برخی از کنده‌کاریها در سطح شهر رشت توسط اداره آب و فاضلاب رشت به‌ منظور اجرای برخی از پروژه‌ها، اذعان داشت: برخی از این کنده‌کاریهای آسفالت مدتهاست که به حال خودش رها شده است و مردم پیگیر ساماندهی این وضعیت هستند.

حسینی در ادامه با اشاره به آسیبهای اجتماعی در محلات، گفت: بخشی از این موارد می‌تواند مربوط به شهرداری، پلیس و سایر دستگاهها باشد. موضوع سرقت سیمهای برق و ... در محلات وجود دارند. در این محلات میبایست برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به ساخت‌وسازهای زمینهای نسقی، افزود: این دست زمینها باید ساماندهی و ضابطه‌مند شود. در دوره گذشته شورا شیوه‌ نامه‌ای به‌ منظور ضابطه‌مند کردن ساخت‌وسازهای نسقی در رشت به تصویب رسید و میبایست این موضوع در شهر رشت به‌ عنوان مرکز استان به اجرا در بیاید زیرا در بسیاری از شهرهای اطراف نیز این مشکلات برطرف شده است.

کدخبر: 712173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟