شروع به کار سومین مرکز واکسیناسیون در استان،طی هفته آینده

به گزارش خبرنگار رکنا در ایلام ، دکتر صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام طی گزارشی در کارگروه مجازی کرونای استان بیان داشت : در شهرستانها روند واکسیناسیون به صورت روان  و به طور منظم انجام می شود .و طی هفته آینده سومین مرکز واکسیناسیون نیز برقرار میشود .

صادقی فر افزود : در کنار گروههای سنی مشخص شده توسط سامانه وزارت بهداشت ،گروههای مجاز شغلی از جمله : بانکها ،خبرنگاران ،نیروهای انتظامی ،مجموعه زندانها ،اساتید دانشگاه و حوزه حمل ونقل نیز واکسینه شدند

دکتر صادقی فر بیان داشت : تجمع در سالنهای واکسیناسیون به دلیل باز بودن انتخاب زمان و تاریخ و در سامانه و مراجعه برای واکسن توسط افراد است ،که تنها ساعاتی از روز تجمع وجود دارد. وی افزود همکاران ما در مراکز واکسیناسیون تا ساعت 7 عصر مشغول فعالیت هستند و از مردم درخواست داریم که در انتخاب ساعت حضور در مراکز را  به گونه ای انتخاب کنند که تجمع کمتری صورت پذیرد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیان داشت : با استقرار دستگاه نوبت دهی در سالنهای فعال در سطح استان ، روند نوبت دهی نظم بیشتری به خود گرفته است .

در پایان دکتر صادقی فر از مردم ،رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و نرفتن به سفرهای اردویی را خواستار شد.

ایلام/ کوثر موسوی

 

 

 

کدخبر: 712158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟