مدیرکل آموزش و پرورش استان از پایگاه انتخاب رشته طبرستان ساری بازدید کرد

به گزارش رکنا ازمازندران؛ «علیرضا سعدی پور» صبح امروز با همراهی شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از مرکز انتخاب رشته آموزش و پرورش واقع در مرکز مشاوره طبرستان ساری بازدید کرده و در جریان فرایند انتخاب رشته کنکور در این مرکز قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: هرچند که کنکور جزو آمال و آرزوهای آموزش و پرورش نیست اما به دلیل وجود مافیای انتخاب رشته کنکور، سعی کردیم با ایجاد پایگاه های انتخاب رشته متشکل از مشاورین زبده آموزش و پرورش اقداماتی را انجام داده و فرایند انتخای رشته را برای دانش‌آموزان تسهیل و از نگرانی هایشان بکاهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: در سطح استان 18 مرکز انتخاب رشته دایر کردیم که 3 مرکز در شهرستان ساری مستقر هستند. در  مراکز  انتخاب رشته کنکور آموزش و پرورش ضمن مشاوره های تخصصی و سطح بالا، بسیاری از هزینه ها توسط خود آموزش و پرورش تأمین شده و از بسیاری از مراجعه کنندگان، به ویژه فرزندان فرهنگیان و ایثارگران، مبالغی به اندازه نصف دریافت شده  و یا حتی رایگان نیز انجام شده است. ضمن اینکه هزینه تمام شده در این مراکز بسیار کمتر از مراکز مشابه خارج از آموزش و پرورش می‌باشد و این در حالی است که کیفیت کار در این مراکز هیچ تفاوتی با مراکز خصوصی و آزاد انتخاب رشته ندارد.

سعدی پور یادآور شد: انتخاب رشته کنکور از تاریخ 14 مرداد آغازشده و  پایان آن تا 18 مرداد بود که پس از تمدید مهلت از سوی سازمان سنجش، این زمان تا تاریخ 21 مرداد تمدید شد.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 712079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟