تا آخرین لحظات کارم، آتش نشانان در اولویت خواهند بود

به گزارش رکنا از آمل، داودی با اشاره به اینکه آتش نشانی سازمان مهمی در شهرداری است، اضافه کرد؛ نجات جان و مال مردم در حوادث از وظایف اصلی آتش نشانان است. داشتن روحیه و انگیزه برای خدمت رسانی به مردم در این سازمان اهمیت ویژه ای دارد.
وی ادامه داد؛ تمام تلاش خودم را برای ارتقای سطح لجستیکی سازمان و معیشت پرسنل سازمان به کار می گیرم.
سرپرست شهرداری آمل گفت؛ عوامل بیرونی نمی تواند در نگاه حمایتی و پشتیبانی من نسبت به سازمان آتش نشانی و پرسنل زحمتکش آن تغییر ایجاد کند.
مهندس داودی افزود؛ در این بازدید نواقصی را دیدم که امیدوارم در اولین گام و با پیگیری های مدیر سازمان در بازدید بعدی این نواقص برطرف شده باشد.
وی افزود؛ همه نیروها تاثیر گذار هستند اما نیروی های عملیاتی که جان خود را در کف دست می گیرند و برای نجات جان و مال شهروندان تلاش می کنند، نگاه ویژه ای خواهد شد.
سرپرست شهرداری آمل در این بازدید بر توجه ویژه به نگاه خلاقانه همکاران خانم در مجموعه آتش نشانی اشاره کرد و گفت؛ در سیستم اداری میدان دادن به زنان و بهره گیری از خلاقیت آنان می تواند در ارائه خدمات آموزشی بهتر تاثیر گذار باشد.
مدیر سازمان آتش نشانی با معرفی سازمان و ایستگاه ها و ارائه گزارش مالی 5 ماهه اول سال گفت؛ در سال گذشته با حمایت شهرداری دو دستگاه خودروی آتش نشانی صد در صد بازسازی شد و همچنین ۷۰ دست لباس آتش نشانی و امکانات فردی خریداری شد.
امید صالح پور، افزود؛ بازسازی و افزایش تعداد ایستگاه های آتش نشانی، کمبود تجهیزات حفاظت فردی ، دستگاه های تنفسی ، ست های قواصی ، مشکلات معیشتی آتش نشانان، قدیمی بودن خودروها، عدم هماهنگی واحدهای شهرداری ، نظام مهندسی و ارباب رجوع در بخش صدور پروانه های ساختمانی ، از نیازمندی های اساسی سازمان است.
 
معاون خدمات شهری شهرداری آمل در این بازدید بر اهمیت آموزش شهروندان در کمتر شدن حوادث تاکید کرد و گفت؛ در حال حاضر محدوده ایستگاه 2  آتش نشانی به دلیل اجرای طرح آموزش خانه به خانه در گذشته نسبت به سایر مناطق همچنان آمار حوادث کمتری دارد.
علی محمد مقدس افزود؛ جلساتی با نظام مهندسی جهت تدوین قوانینی برای ارتقای ایمنی ساختمان ها در حال پیگیری است.
گفتنی است؛ در این دیدار صمیمی سرپرست شهرداری آمل، به صحبت ها و درددل های پرسنل گوش داد و قول رسیدگی در چهارچوب قانون و اختیارات داد‌.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 711948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟