اختلافات قومی در شورای اسلامی شهر ارومیه کنار گذاشته شود

به گزارش رکنا از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در دیدار اعضای شورای شهر شهرستان ارومیه، اظهار کرد: تقوا و خداترسی مهم‌ترین راه و وسیله برای رسیدن به اهداف الهی است که متأسفانه تقوای الهی در مدیریت‌ها رو به فراموشی رفته است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: اگر تمام امکانات برای مدیریت شهری در اختیار شما باشد ولی تقوا و خداترسی در شما نباشد در انجام وظایف خدمت به مردم شکست خواهید خورد، کار معمولی در شورای شهر پاسخگو نخواهد بود و باید جهادی و شبانه روزی کار کنید.

وی با تاکید بر اینکه از افراد پاکدست و متدین در امورات و مسئولیت‌ها استفاده کنید نه اینکه معیار انتخاب مسئولین فامیلی و حزبی باشد، عنوان کرد: بزرگ‌ترین اشتباه در انتخاب مدیران عدم توجه به پاک دستی و تدین افراد است چرا که کسی که از خداوند نمی ترسد از مسئول بالادستی خود هم نخواهد ترسید

وی همچنین با بیان اینکه تلاش کنید برآیند و نتیجه امورات و فعالیت‌هایتان در شورا رسیدگی به محرومان و فقرا باشد، گفت: رسیدگی به فقرا و محرومان بر اساس روایات کدورت و سیاهی دل انسان را برطرف و رضایت خداوند را به سرعت جلب می‌کند، از امکاناتی که در شورا در اختیار دارید در راستای کمک بیشتر به فقرا و نیازمندان استفاده کنید.

وی در ادامه با تاکید بر توجه به بانوان در برنامه‌های شورای شهر، گفت: مسئله امور بانوان مسئله مهمی است و باید سرفصل مناسبی برای کار برای بانوان در شورا ایجاد شود، اگر برنامه‌ها و مجموعه‌های تفریحی ویژه ای برای بانوان در شهر ایجاد شود بسیاری از مشکلات در زمینه تفریح بانوان رفع می‌شود.

حجت الاسلام قریشی یادآور شد: یکی از کارهای خوبی که در شوراهای قبلی در زمینه تفریح بانوان انجام شده پارک ویژه بانوان است که مورد رضایت آحاد مردم قرار گرفته است.

آذربایجان غربی/معجنی 

 

کدخبر: 711644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟