تمدید مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره تجارب موفق مشاوره‌ای

به گزارش رکنااز مازندران؛ « محمد شعبانی» با اعلام این خبرگفت: مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره تجارب موفق مشاوره‌ای تا 10 شهریور 1400 تمدید شد.
وی افزود: جشنواره ملی تجارب موفق مشاوره‌ای درصدد است تا گنجینه عظیم تجارب مشاوران ارجمند و رابطان گرانقدر را گردآوری نموده و با انتشار آن، موجب کاربست این یافته‌های گرانسنگ شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ضرورت توجه و بکارگیری خدمات راهنمایی و مشاوره در تمامی سطوح و پایه های تحصیلی را باعث ارتقاء بهداشت روانی و رشد و شکوفایی استعدادها، توانمندیها و در نهایت تسهیل فرایند یادگیری برای تربیت نیروی انسانی متعهد، عالم، صبور، امیدوار و دارای پشتکار دانسته و تصریح کرد:از این رو بروزآوری و هم‌افزایی دانش و تجارب مشاوران و اعضای تخصصی هسته‌ها و مراکز مشاوره به عنوان یک اولویت مهم و ضروری در وزارت آموزش و پرورش مورد توجه و اهتمام قرار می‌گیرد. 
شعبانی ادامه داد: برگزاری نشست‌ها، جشنواره‌ها، همایش‌های علمی و ثبت تجارب موفق همکاران از جمله شیوه‌های تحقق آن می‌باشد. بر این اساس برگزاری جشنواره کشوری تجارب موفق مشاوران آموزش و پرورش و ثبت و تدوین این تجارب با هدف گسترش و توسعه خدمات راهنمایی و مشاوره به انجام می‌رسانیم.
وی مستندسازی و دستیابی به اندوخته‌های تجربی تمامی مشاوران مدارس و هسته‌ها مراکز مشاوره و رابطان هسته‌های مشاوره را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرده و گفت: توسعه فضای هم اندیشی و تبادل تجربه بین مشاوران و ارتقای کیفیت خدمات راهنمایی ومشاوره، تولید آثار و تدوین تجارب برتر مشاوره‌ای و به اشتراک گذاشتن آن در کل کشور و در نهایت، کاربست یافته‌های برگرفته از تجارب برتر در مدارس و نظام تعلیم و تربیت از دیگر اهداف این جشنواره می‌باشد.
این مقام مسئول با اشاره با اینکه کلیه اطلاعات لازم در شیوه نامه جشنواره ذکر شده، گفت: مخاطبان این جشنواره را مشاوران مدارس و اعضای تخصصی هسته‌ها و مراکز مشاوره، رابطان هسته های مشاوره(در مدارس فاقد مشاور) تشکیل می‌دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه پیش از این مهلت ارسال تا ۱۰ مرداد ۱۴۰۰بود اظهار کرد: هم اکنون تا 10 شهریور 1400 به مدت یک ماه دیگر تمدید شده است.

وی تأکید کرد: تجربه همکاران باید از طریق ثبت در نمون برگ الکترونیکی
https://maztarbiati.digisurvey.net/1pibt
ارسال گردد و برای حفظ اسرار دانش‌آموزان از اسم مستعار استفاده شود.

 

کدخبر: 710724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟