دستگیری ۱۴ سارق با کشف ۳۷ فقره سرقت در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، سرهنگ "محمد ملکشاهی" اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع پلیس  با  هنجار شکنان در ۴۸ ساعت و طی دو مرحله درسطح شهرستان به مرحله اجراء درآمده است.

وی گفت: پس از انجام اقدامات پلیسی صورت گرفته ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری ۱۴ سارق شده که پس ازانجام تحقیقات به ۳۷ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این طرح ۵۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش، آلودگی صوتی و یا حرکات نمایشی داشته اند توقیف و اعمال قانون شدند، همچنین در راستای همین طرح  45 نفر معتاد متجاهر نیز در سطح شهر جمع آوری و به منظور ترک اعتیاد و بازپروری تحویل کمپ های مجاز شد.

جانشین انتظامی خرم آباد مهم‌ترین مؤلفه‌ برقراری امنیت توسط پلیس، برخورداری از اعتماد مردم برشمرد و افزود: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور رضایت شهروندان با قوت ادامه خواهد داشت.

سرهنگ ملکشاهی ضمن تقدیر از مشارکت مردم در بحث همکاری با پلیس، همبستگی میان مردم و پلیس را تضمین کننده‌ انضباط اجتماعی دانست و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام نمایند. 

 

 

کدخبر: 710082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟