عظیم‌خودرو توان اشتغال برای ۷۰۰ نفر را دارد
به گزارش رکنا از لرستان، محمد رزم رییس ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه عظیم خودرو بروجرد اظهار داشت: این مجموعه ظرفیتی قابل توجه، مهم و اشتغالزا در این شهرستان محسوب می شود و با وجود برخی مشکلات جاری، ضرورت دارد تولید این کارخانه متوقف نشود.

وی افزود: اموال، املاک و دارایی های این مجموعه معادل دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد و با ۲۵۰ هکتار زمین توان به کارگیری و اشتغال ۷۰۰ نفر را در شرایط ایده آل دارا می باشد.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به تولید سالانه ۸۰ هزار دستگاه خودرو توسط کارخانه عظیم خودرو بروجرد، گفت: موانع قضایی و حقوقی این مجموعه در استان نبوده و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل و در نهایت رای دادگاه نیز صادر و قطعی شده است.

رزم با بیان اینکه در راستای کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه رفع مشکلات عظیم خودرو در حال پیگیری است، تصریح کرد: این کارخانه هیچ دیونی نداشته و تسهیلاتی نیز دریافت نکرده که قابل توجه و ارزشمند است و باید رفع مشکلات آن به صورت ویژه پیگیری شود.

وی با تاکید بر ضرورت جبران ضرر و زیان شکات خصوصی، از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی مجدد کارخانه عظیم خودرو در راستای شعار حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها خبر داد و بیان کرد: باید از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جهت راه‌اندازی و احیای این‌گونه کارخانه‌ها استفاده شود.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 709599 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟